انیمیشن در طبیعت؛ به مناسبت روز جهانی انیمیشن، ۱۷ آبان ۱۳۹۸

انیمیشن در طبیعت؛ به مناسبت روز جهانی انیمیشن، ۱۷ آبان ۱۳۹۸

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸

«انیمیشن در طبیعت»
انجمن آسیفا ایران و انجمن صنفی انیمیشن ایران امسال روز جهانی انیمیشن را در روز جمعه هفدهم‌ آبانماه در طبیعت برگزار کردند. در این برنامه که بصورت طبیعتگردی یک روزه و در فضای باز انجام شد، ابتدا شرکت کنندگان از باغ پرندگان بازدید کردند. سپس به یک باغ در اطراف شهرستان کرج و شهر ساوجبلاغ، منطقه چهارباغ  و به محل اصلی برگزاری برنامه روز جهانی انیمیشن رفتند. 
در این‌ برنامه ابتدا مهین جواهریان؛ یکی از بانوان پیشکسوت انیمیشن ایران؛ گفتگوی کوتاهی با میهمانان کردند. سپس مریم کشکولی نیا؛ رئیس هیات مدیره آسیفا؛ سخنانی در مورد فعالیت‌های این انجمن بیان کرد و پس از آن امیر سحرخیز؛ رئیس انجمن صنفی انیمیشن ایران؛ نیز در مورد صنف انیمیشن سخنی با حضار گفت.
برنامه با اجرای موسیقی زنده ادامه یافت و در ادامه و پس از صرف ناهار، عقیل حسینیان؛ فیلمساز استاپ‌موشن؛ با مشارکت جمعی از میهمانان یک انیمیشن کوتاه با تکنیک پیکسلیشن ساخت. سپس، غروب هنگام، میهمانان به تماشای چندین انیمیشن کوتاه ایرانی دعوت شدند. در این بخش، آثار برگزیده جشن بزرگ انیمیشن ایران نمایش داده شدند و پس از اکران، تعدادی از حضار به بهترین اثر از دیدگاه خود رای دادند.
در انتهای برنامه و با صرف شام، برنامه روز جهانی امسال به پایان رسید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.