دریافت مجلات آسیفای بین الملل و پرداخت حق عضویت آسیفای بین الملل برای سال های ٢٠٢١ و ٢٠٢٢

دریافت مجلات آسیفای بین الملل و پرداخت حق عضویت آسیفای بین الملل برای سال های ٢٠٢١ و ٢٠٢٢

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

آسیفاایران به اطلاع آن دسته از اعضای محترم این انجمن( تعداد ۱۵ نفر) که در سال ۲۰۱۹ حق عضویت‌های آسیفای بین الملل برای سال ۲۰۱۹ را بصورت نقدی (۱۵ دلار) به دفتر آسیفا تحویل دادند، می رساند که مجلات آسیفای بین الملل مربوط به سال ۲۰۱۹ و همچنین سال ۲۰۲۰ ( که مقارن شصت سالگی آسیفای بین الملل نیز بود) از روز یکشنبه آینده ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰ برای افرادی که در لیست اعضای بین‌الملل ۲۰۱۹ انجمن هستند، قابل دسترسی است و آنها میتوانند تا آخر مهرماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر به دفتر آسیفا مراجعه کرده و مجله خود را دریافت کنند. 
لازم به توضیح است که بخاطر تحریم‌ها و عدم امکان فرستادن حق عضویت ها توسط مسافر، اعضای آسیفاایران استثنائا برای سال ۲۰۲۰ از طرف آسیفای بین الملل از پرداخت آن معاف شده اند و قرار است حق عضویت‌های سال ۲۰۲۱ ( و ترجیحا سال ۲۰۲۲) تا پایان مهرماه در دفتر آسیفا جمع آوری و به طریقی مطمئن برای آسیفای بین الملل فرستاده شود. لذا خواهشمندیم اعضایی که تمایل دارند، هنگام مراجعه برای دریافت مجله قبلی، حق عضویت‌های جدید آسیفای بین‌الملل  را نیز پرداخت کرده و مجله سال ۲۰۲۱ را دریافت کنند. ‌لازم به ذکر است که مجله سال ۲۰۲۱ تنها به دوستانی که حداقل حق عضویت سال ۲۰۲۱ را پرداخت نمایند، تحویل داده خواهد شد.  
توجه داشته باشید که مبلغ عضویت سالانه آسیفای بین الملل برای اعضای آسیفای ایران با احتساب تخفیف، ۱۵ دلار و برای افراد غیر عضو، ۲۵ دلار است.  
لیست اسامی افرادی که برای هر یک از دو سال جاری و آینده میلادی حق عضویت بین المللی خود را پرداخت کنند، توسط منشی انجمن ثبت خواهد شد و امیدواریم بتوانیم کارت‌های عضویت بین الملل را نیز به اعضا ارائه کنیم.

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.