دومین مجمع عمومی و فوق العاده آسیفا برای اصلاح اساسنامه

دومین مجمع عمومی و فوق العاده آسیفا برای اصلاح اساسنامه

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ دومین‌ نوبت مجمع عمومی فوق العاده انجمن آسیفا ایران به منظور رأی گیری برای اصلاحات انجام شده در اساسنامه این انجمن، در خانه هنرمندان برگزار شد.

در این جلسه که با مشارکت تعدادی از اعضای رسمی برگزار شد، امیر سحرخیز، فاطمه حسینی شکیب و حمید محمدی به عنوان هیات رئیسه جلسه انتخاب شدند. سپس موارد اصلاح شده در اساسنامه پس از قرائت توسط هیات رئیسه، به رأی گیری و تایید مجمع گذاشته شدند. از کلیه موارد اصلاح مندرج در اساسنامه، به غیر از موارد معدودی که طبق رأی حاضرین در جلسه، نیاز به تغییر و اصلاح مجدد احساس شد، سایر موارد با رأی اکثریت حضار تایید شدند. 

در پایان جلسه، با رأی صد در صد حاضرین در جلسه، اساسنامه اصلاح شده توسط مجمع تایید شد. کلیه موارد و قوانین مندرج در این اساسنامه از تاریخ دوشنبه یازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و نود و هشت معتبر و جاری است. متن کامل اساسنامه نهایی بزودی در دسترس کلیه اعضای انجمن قرار خواهد گرفت.

هیأت مدیره آسیفا مراتب سپاس و تشکر خود را از افرادی که با شرکت در جلسات شورای اصلاح اساسنامه، این انجمن را در تدوین اساسنامهای جامع و کامل یاری رساندند ابراز می‌دارد:

مسعود حاج بابایی، محمد فیض آبادی، امیر سحرخیز، سارا خلیلی، فاطمه شکیب، سعید ترخانی، سارا نامجو، محمد مقدم، عباس محبی، مهناز عادلی، فاطمه پرداختی، پروین تجوید، سهراب خوشینی، ناهید صمدی امین و مهرداد شیخان

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.