برنامه های هفته انیمیشن در اصفهان آبان ١٤٠٠

برنامه های هفته انیمیشن در اصفهان آبان ١٤٠٠

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰

آسیفا اصفهان با همکاری فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان و دفتر تخصصی سینما برنامه هایی در بزرگداشت روز جهانی انیمیشن در اصفهان برگزار خواهد کرد.
هفته فیلم انیمیشن در اصفهان که به دبیری احسان سراهیان؛ عضو هیات مدیره و مدیر روابط عمومی آسیفا اصفهان برگزار خواهد شد شامل ۵ برنامه گوناگون است که به شکل متمرکز در عمارت تاریخی سعدی اجرا می‌شوند:

*روز ۱۰ آبان ساعت ۱۶ مراسم بزرگداشت حسن خراسانی؛ کارگردان و انیماتور پیش‌کسوت اصفهان، با اجرای علی مفضّلی (مدیرعامل آسیفا اصفهان) برگزار خواهد شد. این برنامه، به نمایش آثار وی در مقام کارگردان و انیماتور که در خلال ۴۰ سال فعالیت هنری او تولید شده است می پردازد و پس از بررسی آثار او، بزرگداشتی در تکریم یک عمر فعالیت حسن خراسانی برپا خواهد شد.
* آثار برگزیده‌ای از تولیدات انیمیشن اصفهان در طول ده سال گذشته، در قالب دو سانس نمایش داده خواهد شد. این آثار  روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ساعت ۱۵ نمایش داده می‌شوند.
* کارگاه پیام معنوی؛ مدرس و پژوهشگر انیمیشن. در این کارگاه، پیام معنوی مکتب دیزنی را تحلیل خواهد کرد. این برنامه در روز ۱۱ آبان در ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.
* کارگاه امیرحسین صالحی؛عضو هیئت مدیره آسیفا اصفهان و مدیر خانه انیمیشن اوج، در این کارگاه تولید انیمیشن در ایران را مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این برنامه روز ۱۲ آبان ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری کلیه برنامه ها: خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی
@asifairan

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.